Produkternes forskellighed sporer kosmetik mærke vækst

Efterspørgslen efter kosmetik og personlig plejeprodukter er i almindelighed blomstrer, producerer store muligheder for leverandører af alle mærkning produkter.

En af de drivende kræfter bag denne vækst er den stadige dynamik i mangfoldigheden af produkter på markedet for slutbrugeren, rapporterer en ny undersøgelse af Frost £ Sullivan, den internationale markedsføring konsulentvirksomhed.

«Kosmetik og personlig pleje emballage marked stadig viser betydeligt potentiale for vækst,» siger Dr. Angela Gunning, Forskningsleder på Frost & Sullivan.

Samlet set næret markedet for kosmetik og personlig pleje emballage er en ældre en, men på ingen måde stagnerende, og vækst i omsætningen forventes at stige fra US$ 1,74 mia i 1998 til US$ 2.10 milliarder ved udgangen af perioden undersøgelse i 2005, hovedsagelig af progressive mangfoldighed af produkter. Frost & Sullivans forskning omfatter alle de beholdere, der anvendes til den primære emballage af produkter inden for kosmetik og personlig pleje.

Dr Gunning fortsætter: ‘den stigende række produkter er bundet til den stigende mangfoldighed af produktet’ emballage. Dette udløser det voksende behov for mere fleksibel produktion. På grund af teknologiske fremskridt, bliver krav om øget fleksibilitet gradvist mødt. Med en bredere vifte af produkt design, er det nødvendigt for maskiner skal være i stand til at et større antal kortere produktionsserier.»

Yderligere faktorer stimulere vækst i den europæiske kosmetik og personlig pleje emballage marked omfatter opdrift af slutbrugeren målmarked aldersgruppen og forbedring af alle emballage typer genanvendelse potentiale.

I sin gennemgang af produktmarkeder bekræfter Frost & Sullivans undersøgelse dominans af plastflasker sektor, tegner sig for den største andel af alle container typer i kosmetik og personlig pleje emballage marked både mængde-og indtægter. Styrket af den generelle skift i marked fra glas, den forventede vækst i den mandlige grooming sektor og den voksende genanvendeligheden af plastflasker, er dette marked forudsagt for at fastholde sin førende position op til slutningen af prognoseperioden.

Den voksende præference for plast over glas, genvinding af plast og den samlede stigning i mangfoldigheden af slutbruger produkter har slynget markedets plast krukker til andenpladsen. Dette marked har været viser positiv vækst i de seneste år og denne trend forventes at fortsætte. I mellemtiden, bevidsthed om miljøspørgsmål, kombineret med udvikling af nye markedssegmenter for rør, kombineret med den vækst oplevet i markedet for laminat rør, forventes at bidrage til den fortsatte vellykket præstation af kosmetik og personlig pleje rør varesektor.

De største producenter af beholdere for kosmetik og personlig pleje marked i form af nationale markeder er Frankrig og Tyskland, efterfulgt af Italien og Det Forenede Kongerige. Containere i kosmetik og personlig pleje marked er stadig mere skræddersyede og ‘made-to-order’, og der er et reelt ønske om ‘unikke’ i emballagen i kosmetik og personlig plejeprodukter, Frost & Sullivan undersøgelse konkluderer.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *